جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ارومیه در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 01 June 2019
جلسه هماهنگی مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این جلسه با اشاره بهاهمیت مد نظر قرار دادن موضوعات فرهنگی در برگزاری مسابقات ورزشی گفت: پرداخت به موضوعات فرهنگی به خصوص  انتخاب لباس و موسیقی در این مسابقات با توجه به فرهنگ قومی و مذهبی استان بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین بر مدیریت هزینه ها و جلوگیری از اسراف در برگزاری این مسابقات تاکید کرد و افزود: این مسابقات فرصت بسیار خوبی برای مطرح کردن نماد های تاریخی و فرهنگی استان است.
حسینی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه برگزاری مسابقات جهانی والیبال را ظرفیت بزرگی برای استان دانست 
همچنین در این جلسه سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان،  حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، خوشدلی قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.
هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال 2019  به میزبانی شهر ارومیه با حضور تیم های مطرح جهانی از جمله کانادا، روسیه، لهستان و ایران برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار