تهران- ایرنا- رئیس قوه قضاییه با تسلیت شهادت امام جمعه کازرون تاکید کرد: دستگاه قضایی به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اطمینان خواهد داد، حسب تکالیف انقلابی و قانونی خود، برخورد سریع، دقیق و مقتدرانه با جریانات منحرف و التقاطی خواهد داشت.
کد خبر: ۷۵۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 02 June 2019

 دستگاه قضایی برخورد مقتدرانه با جریان های منحرف خواهد داشت

 

تابناک / به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی قوه قضاییه، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی آمده است: شهادت مظلومانه‌ حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمّد خرسند (قدس الله نفسه الزکیه) را که در ناب ترین و نورانی ترین لحظات حیات ایشان و پس از مناجاتی عاشقانه با رب متعال در شب قدر رقم خورد به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علما و طلاب حوزه‌های علمیه، مردم شهید پرور استان فارس و شهرستان کازرون و بیت شریف ایشان تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال رحمت واسعه الهی، علو درجات و حشر با مولای متقیان حضرت علی(ع) و اولیای الهی را برای آن فقید سعید مسألت می کنم.

رئیس قوه قضاییه افزود: در این راستا لازم است مراجع قضایی، امنیتی و انتظامی در اسرع وقت با بررسی و آسیب شناسی بسترهای منجر به وقوع این قبیل حوادث، از تکرار چنین جرایمی پیشگیری به عمل آورند.

امام جمعه کازرون بامداد چهارشنبه هشتم خرداد ۹۸ در حالی که به اتفاق همسر خود از آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان بازگشته بود، مورد سو ءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

به گفته شاهدان عینی قاتل ابتدا خواستار عکس یادگاری (سلفی) با امام جمعه کازرون شد و سپس با سلاح سرد به وی حمله کرد.

پیکر شهید خرسند عصر روز گذشته (شنبه) با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم روزه دار کازرون تشییع و در  گلزار شهدای امامزاده سید محمد نوربخش به خاک سپرده شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار