مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب تاکنون فقط کار تبلیغاتی توسط دستگا‌ه‌های اجرایی مختلف انجام گرفته است.
کد خبر: ۷۵۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ 03 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امشب در نشست بصیرتی با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) که در آستانه ارتحال حضرت امام (ره) برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب شاهد هستیم که دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و دستگاه‌های اجرایی مختلف فقط کار تبلیغاتی انجام می‌دهند، که این رویه شایسته نیست.

وی با بیان اینکه پیوند بین جهل عوام و غفلت خواص ضربات زیادی را بر پیکر جامعه اسلامی وارد می‌کند، افزود: در هر کاری و هر لحظه‌ای باید رضایت ذات اقدس الهی را مورد توجه قرار دهیم، چرا که در این صورت به اهداف مورد نظر دست پیدا می‌کنیم.

سرایی گفت: اگر بخواهیم عملکرد دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ارزیابی کنیم، بدون تردید هر دوی آنها مردود هستند، چون به جز یک سری کار تبلیغاتی اقدامی انجام نگرفته است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با بیان اینکه منشور راهبردی فوق توسط یک رهبر فرزانه، حکیم و انسانی عالم به مقتضیات زمان مطرح شده است، اضافه کرد: اما متاسفانه فقط یک ماه کار تبلیغاتی در این زمینه انجام شد.

سرایی با بیان اینکه عمده‌ترین فعالیت‌های تحقیقاتی و علمی وهابیون پیرامون شیعه است ولی در نقطه مقابل ما اقدام در خور توجهی انجام نداده‌ایم، اضافه کرد: این منشور نخستین نبود، آخرین هم نخواهد بود که مورد غفلت قرار می‌گیرد.

وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و افزود: به جای عملیاتی کردن بندهای مختلف این سند، پروژه 2030 به راحتی در مدارس اجرا می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دوره‌ای هم موضوع تهاجم فرهنگی، جهاد کبیر و آتش به اختیار را مطرح کردند، گفت: در همه این موارد غفلت شد و کار شایسته‌ای انجام نگرفت.

سرایی با اظهار اینکه در جنگ تحمیلی از یک مدرسه حوزوی 65 نفر به شهادت رسید به طوری که یک طلبه کم سن و سال یک گردان را هدایت می‌کرد، اظهار کرد: بنابراین ما نیز باید روحانیان سال‌های نخست پیروزی انقلاب را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر «شهدای ما ره صد ساله را یک شبه پیمودند، اظهار داشت: حضرت امام (ره) به هیچ عنوان در گفتار اغراق نمی‌کردند، بنابراین ما نیز باید چنین طلبه‌ای بوده و طلبه‌هایی با این روحیه را تربیت کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار