رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۷۰ دستگاه اتوبوس ملکی و خصوصی نمازگزاران ارومیه را در روز عید فطر از مسیرهای مختلف به مصلای امام خمینی (ره) و بالعکس جابجا می کنند.
کد خبر: ۷۵۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴ 04 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهدی مژدهی فر : این اتوبوس‌ها از ساعت ۶ صبح روز عید فطر، نمازگزاران را از شهرک‌های اقماری ارومیه به صورت رایگان به مصلای امام خمینی (ره) و پس از اقامه نماز در مسیر بازگشت جابجا می‌کنند.

وی اظهار داشت: به دلیل محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف مصلا و طبق هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور محل‌هایی برای استقرار اتوبوس‌ها به منظور سرویس دهی برای برگشت نمازگزاران پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها در خیابان‌های گلدیس، میدان رسالت و چهارراه مافی برای ارائه خدمت به نمازگزاران مستقر می‌شوند.

به گزارش ایرنا، نماز عید فطر در ارومیه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ساعت ۷:۱۵ صبح عید فطر اقامه می‌شود.

به احتمال زیاد، فردا / چهارشنبه / روز اول شوال و عید سعید فطر است؛ نماز عید سعید فطر همه ساله در صبح این روز در سراسر ایران و کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار