شهردار ارومیه گفت: ورودی های شهر ارومیه جهت استقبال از مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان ساماندهی شد.
کد خبر: ۷۵۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 06 June 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد حضرت پور در جمع خبرنگاران برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان را بهترین بستر برای جذب گردشگر دانست و عنوان کرد:  ارومیه2020«ارومیه شهر ایده ال برای گردشگری» نکته و قدرت  بارز و مهم برای معرفی شهر است که قطعا برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان  بهترین  بستر و ابزار برای معرفی ارومیه و تحقق شعار 2020 و جذب گردشگر  است.
 
وی بیان کرد: جهت استقبال شهر ارومیه برای برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال باید ارومیه هم از نظر زیر ساختی و هم ازنظر نرم افزاری به جهانیان  معرفی  می شد .
 
شهردار ارومیه عنوان کرد: فضای شهر ارومیه به ویژه ورودی های شهر جهت استقبال از مسابقات لیگ ملت های والیبال و معرفی ارومیه به جهانیان و توسعه صنعت گرشگری آماده شده است.
 
حضرت پور با اشاره به ساماندهی ورودی های شهر ارومیه جهت استقبال از مسابقات اظهار کرد: تعریض و ساماندهی ورودی و خروجی بزرگراه  بسیج  واقع در جاده سلماس در بیش از 5/2 کیلومترطول و تعریض باند با میانگین عرض 12 متر در حال تکمیل شدن است.
 
شهردار ارومیه با اشاره به احداث پیاده رو با عرض 5الی 7متر در این بزرگراه،  گفت: احداث پیاده رو شامل اجرای عملیات های خاکبرداری، خاکریزی، لایه رو سازی (زیر اساس، اساس و آسفالت )، جدول گذاری، پیاده رو سازی و جابه جایی تاسیسات (تیرهای برق، شبکه آب ، شبکه مخابرات ) است.
 
وی عنوان کرد:  بلوار ساوالان نیز به طول 1500 متر و عرض متوسط 4 متر ساماندهی شده است.
 
شهردار ارومیه اظهارکرد: عملیات ساماندهی و زیبا سازی در سایر ورودی ها چون برداشت آسفالت معیوب توسط دستگاه ویتکن (آسفالت تراش)  و اجرای آسفالت جدید در پل سوم خرداد ، تقاطع ابوذر اجرا شده است.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار