رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: هشت نفر از ورزشکاران استان تیر ماه امسال به مسابقات « ژیمناست‌فورآل» جوانان جهان که در اتریش برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۵۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ 06 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر مدنی ، اظهار کرد: براساس دعوت فدراسیون  ژیمناستیک کشورمان، آقایان احد محمدی و ساسان عباسی از 17 تا 24 خرداد به مدت هشت روز برای شرکت در اردوی تیم ملی آکروژیم دو نفر بزرگسالان دعوت شدند.

وی تصریح کرد: این نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوده و مهرماه امسال، مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان برگزار شده و امید است که ورزشکاران هم‌استانی با دست پر از این مسابقات بازگردند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی افزود: در سال 95 نخستین تیمی که در طول تاریخ ایران به آکروژیم مسابقات جهانی اعزام شدند، احد محمدی و ساسان عباسی بوده که در چین با رقیبان قدر خود رقابت کرده و رتبه دوازدهم را کسب کردند.

وی بیان کرد: این دو ورزشکار، پس از آن در مسابقات آسیایی قزاقستان شرکت کرده و در رنکینگ پنجم شدند و بلافاصله نیز پس از آن به مسابقات ازبکستان اعزام و مقام سوم را کسب کردند.

مدنی در ادامه گفت: سال گذشته بزرگترین افتخار هیئت ژیمناستیک استان این بود که 17 نفر از هم‌استانی‌ها در تیم ملی کشورمان حضور داشتند، برای مثال سال گذشته سه ورزشکار از جمله امیرحسین صمدی، علی حسین‌آذر و جواد پاشایی به همراه مربی خود محمد خلیلی در مسابقات جهانی ایروبیک در پرتغال شرکت کرده بودند و امسال نیز امیرحسین صمدی و علی خلیلی به همراه مربی خود محمد خلیلی به تیم ملی دعوت شده و عازم مسابقات آسیایی فیلیپین در آبان ماه می‌شوند.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن تیر ماه امسال هشت نفر از ورزشکاران استان برای شرکت در مسابقات « ژیمناست‌فورآل» جوانان، به مسابقات جهانی اتریش اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار