معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال طرح بوستان معرفت در گروه‌های سنی کودک و نوجوان زیر ۱۷ سال در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ 08 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌‌الاسلام رامین خورنژاد حسینی امروز در سی و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان‌غربی که سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال طرح بوستان معرفت در گروه‌های سنی کودک و نوجوان، زیر ۱۷ سال برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال در ۲۳۰ مرکز، پایگاه بوستان معرفت وجود دارد که جوانان می‌توانند اوقات فراغت خود را غنی‌سازی کنند.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت در استان شناسایی ۱۳۰ نقطه است که روحانیان همه ساله برای اجرای برنامه اعزام می‌شوند و یکی از تکالیف آنان این است که به‌عنوان امام محله بازدید از ورزشگاه‌ها و مدارس را داشته و برنامه‌های پایگاه فرهنگی را اجرا کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: مکان‌های برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت مدارس، مساجد و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی هستند که برنامه‌های اوقات فراغت از ۱۰ تیرماه آغاز و تا دو شهریور ادامه خواهد داشت و گروه هدف اجرای طرح نیز مناطق حاشیه‌نشین و روستاها هستند.

وی گفت: مباحث آسیب‌شناسی، دوست‌یابی،گفتمان‌های دینی، مباحث تربیتی و گام دوم انقلاب در برنامه‌های اوقات فراغت مطرح خواهند شد.

حسینی با اشاره به اینکه ۱۰۰ موسسه قرآنی استان در زمینه فرهنگی در سطح فعالیت  دارند، عنوان کرد: طی توافق‌نامه‌ای که با موسسات قرآنی بسته شده، مقرر است تا کارهای فرهنگی بوستان معرفت را نیز انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار