شهردار ارومیه گفت: از بین چهار و ۶۰۰ ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه تنها سه هزار و ۵۰۰ صندلی از طریق الکترونیکی به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۷۵۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 09 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد حضر‌ت‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با برنامه رادیویی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ با اشاره به اینکه ظرفیت‌های صندلی در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر برابر با چهار و ۶۰۰ عدد است، اظهار کرد: به دلیل آنکه تعداد از بلیط‌ها به مهمانان کشوری و خارجی اختصاص داده شده است تنها از این تعداد، بلیط سه هزار و ۵۰۰ صندلی از طریق الکترونیکی به فروش می‌رسد.
۳۵۰۰ صندلی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ ارومیه به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد

وی در ارتباط با از دسترس خارج شدن سایت شهرداری ارومیه در ساعت ۱۷ امروز افزود: پس از آنکه در این ساعت ترافیک شدیدی به دلیل خرید بلیط الکترونیکی در سایت به وجود آمد این سایت قفل و با مشکل مواجه شد که بلافاصله روابط عمومی شهرداری تعهد داد تا مشکل را حل کند.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه چهار تلویزیون بزرگ در پارک‌های گوللرباغی، ائللرباغی، تخم‌مرغی و کوثر ارومیه نصب شده است تا مردم در این پارک‌ها شاهد تماشای مسابقات والیبال باشند، ادامه داد: همچنین به منظور معرفی بیشتر ارومیه به عنوان یک شهر والیبالی، مستندهای تلویزیونی تهیه و از شبکه‌های ملی در حال پخش است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها فرصت خوبی را برای تحقق اهداف ارومیه ۲۰۲۰ به عنوان شهر نمونه گردشگری فراهم می‌کند، عنوان کرد: طبق برنامه ارومیه ۲۰۲۰ قرار است که این شهرستان از نظر گردشگری ورزشی، مذهبی و طبیعت‌گردی در جهان شناخته شود که با مسابقات والیبال می‌توان تا حدودی ارومیه را به جهانیان و مردم ایران شناساند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
وضع خرید بلیت خیلی خیلی بد بود. ما کلی هزینه کردیم هتل و بلیت هواپیما گرفتیم و از ساعت 8 صبح تا 11 شب همه افراد خانواده سعی در خرید بلیت داشتند ولی متاسفانه نشدو حالا هم اطمینان نداریم که بتونیم مسابقه رو از نزدیک تماشا کنیم و واقعا نمیدونم بقیه به چه شکل بلیت خریدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار