مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از الزام دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به اخذ و ثبت شماره تلفن همراه مشترکان برق استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 09 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو با اعلام اینکه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی استان ملزم به ثبت شماره تلفن‌همراه مشترکان برق شده اند، گفت: هدف از این اقدام، ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مشترکان این شرکت در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک و حذف قبوض کاغذی برق می باشد.

وی افزود : با عنایت به اینکه تعداد قابل توجهی از خدمات قابل ارائه این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به مشترکین برق استان ارائه می شود، مسئولین دفاتر مذکور قبل از ارائه هر گونه خدمت، باید نسبت به اخذ و ثبت شماره تلفن همراه در سیستم جامع این شرکت اقدام کنند.

حسن‌بکلو ادامه داد : در این راستا کلیه ادارات برق استان نیز موظف می باشند قبل از ارائه هر گونه خدمت به مراجعین محترم نسبت به ثبت اخذ و ثبت شماره تلفن همراه اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد : در این خصوص کلیه مامورین قرائت استان به هنگام مراجعه به درب منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را اخذ می نمایند .

وی به سایر روش های درج تلفن همراه اشاره و اعلام کرد:  ارسال شماره اشتراک به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۴۴۱۱۲۱ و مراجعه به صفحه اول سایت اینترنتی این شرکت به آدرس www.waepd.ir  از دیگر روش های ثبت تلفن همراه در سیستم جامع این شرکت می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار