معاون منابع انسانی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: از اهداف مهم برپایی نمایشگاه کتاب در دادگستری آذربایجان‌غربی، افزایش تعداد پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی است که از عوامل تاثیرگذار آن می‌توان به اطلاعات کم و ناقص عموم مردم از موضوعات حقوقی اشاره کرد.
کد خبر: ۷۵۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 11 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی عمرانی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب با عناوین حقوقی در محل ساختمان دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نمایشگاه کتاب‌ با عناوین حقوقی به منظور ترویج  فرهنگ کتاب‌خوانی و نیز  افزایش آگاهی عمومی در سالن  همکف ساختمان دادگستری کل آذربایجان‌غربی واقع در میدان انقلاب ارومیه برای بهره‌برداری عموم مردم و خصوصا جامعه حقوق‌دانان برپا شده است.

وی افزود: از اهداف مهم برپایی نمایشگاه کتاب در دادگستری آذربایجان‌غربی، افزایش تعداد پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی است که از عوامل تاثیرگذار آن می‌توان به اطلاعات کم و ناقص عموم مردم از موضوعات حقوقی اشاره کرد و در این خصوص باید با فرهنگ‌سازی و افزایش میزان آگاهی‌ عمومی، سواد حقوقی مردم را ارتقا داد.

 معاون منابع انسانی دادگستری کل آذربایجان غربی یادآور شد: به علت تنوع بالای پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی استان، ترتیبی اتخاذ شده تا عنوان کتاب مرتبط برای هریک از موضوع پرونده‌ها با تخفیف قابل توجه ۱۵ تا ۲۵ درصدی در نمایشگاه ارائه و عرضه شوند.

وی خاطرنشان کرد: محتوای کتب عرضه شده در این نمایشگاه به روز بوده و آخرین اصلاحات قانونی در آنها لحاظ شده و قابل استناد است.

عمرانی گفت: راه پیشرفت هر جامعه‌ای در افزایش آگاهی مردم آن است و در نتیجه‌ی آن، کاهش نزاع میان افراد را شاهد خواهیم بود و امیدواریم با مشارکت تمام دستگاه‌های متولی فرهنگی و علمی، گام‌های مهمی در حرکت به سوی پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی و رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی برداشته شود.

وی در پایان اعلام کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته به کار خود ادامه و آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار