رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی با اشاره به بلیط‌فروشی مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه گفت: اگر هم وطنان قصد خرید بلیط اینترنتی در مراکزی مانند کافی‌نت‌ها را دارند از ارائه و ذخیره اطلاعات بانکی و هویتی خود در این مکان‌ها خوددداری کنند.
کد خبر: ۷۵۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 11 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی اکبر نصرتی، با اشاره به در دسترس نبودن سایت شهرداری ارومیه برای تهیه بلیط مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه اظهار کرد: این موضوع ارتباطی با هک شدن سایت نداشته و مشکل فنی بوده که آن هم از طریق شهرداری ارومیه مرتفع می‌شود.

وی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه افتخار میزبانی هفته سوم مسابقات لیگ والیبال 2019 در روزهای آینده در سالن 6 هزار نفری داشته و با توجه به این اینکه عرضه و فروش بلیط به تماشاگران از طریق فضای مجازی خواهد بود احتمال سوء استفاده افراد فرصت‌طلب از طریق طراحی سایت و درگاه های جعلی و کلاهبرداری و فروش بلیط با سایت‌های تقلبی وجود دارد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این راستا توصیه می‌شود برای پیشگیری از فرصت طلبی افراد سودجو، با توجه به اینکه تنها سایتی رسمی که بلیط‌ها به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند سایت باشگاه شهرداری ارومیه و آن هم به صورت آنلاین و غیرحضوری خواهد شد، هم وطنان فقط به سایت شهرداری ارومیه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن، هم وطنان باید از مراجعه و خرید بلیط از سایر سایت‌ها، صفحات اجتماعی، گروه‌ها و کانال‌هایی که لینک خرید بلیط در آن درج شده است خودداری کنند.

نصرتی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از اطلاعات هویتی افراد از طریق بارکد در بلیط مسابقات درج خواهد شد، هم‌وطنان باید از بارگزاری بلیط‌های خریداری شده در شبکه اجتماعی خودداری کنند، چون احتمال سوء استفاده وجود دارد.

وی تصریح کرد: همچنین اگر هم وطنان قصد خرید بلیط اینترنتی در مراکزی مانند کافی‌نت‌ها را دارند از ارائه و ذخیره اطلاعات بانکی و هویتی خود در این مکان‌ها خوددداری کنند تا امکان سو استفاده بعدی وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار