مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با بیان اینکه بلیط روز نخست بازی‌ها به فروش رفته است گفت: نحوه فروش بلیط روز دوم و سوم امشب اطلاع‌رسانی می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ 11 June 2019

شکسته شدن رکوزد فروش بلیت والیبال در ارومیه
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی پیمان رضایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از 40 سال، ارومیه میزبان بزرگترین رویداد ورزشی دنیا در شهر عشاق والیبال است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیارد نفر از 80 کشور دنیا این مسابقات را تماشا می‌کنند بیان کرد: بنابراین باید از این ظرفیت برای شناساندن شهر ارومیه به عنوان مقصد گردشگری بین‌المللی استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: از اواسط اسفند ماه سال گذشته با دستور استاندار آذربایجان‌غربی کمیته‌های 17 گانه مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها تشکیل شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی مبادی شهری تصریح کرد: در این ارتباط، ورودی شهر سلماس تعریض و جاده فرودگاه و شهید کلانتری یعنی ورودی ورزشکاران نیز ساماندهی و علاوه بر آن، محوطه‌سازی و آسفالت مجموعه 6 هزار نفری غدیر ارومیه نیز انجام شد.

رضایی در ادامه نیز با اشاره به موضوع بلیط‌فروشی اینترنتی و مشکلات آن بیان کرد: دیروز در سه دقیقه نخست آغاز بلیط‌فروشی، 150 هزار نفر کاربر به این سایت مراجعه کرده و با توجه به حجم بالای علاقه‌مندان به ورزش والیبال و سالن محدود ورزشگاه غدیر، نیاز به یک سالن بزرگ در شهر ارومیه وجود دارد.

وی با بیان اینکه بلیط روز نخست بازی‌ها به فروش رفته است اظهار کرد: نحوه فروش بلیط روز دوم و سوم امشب اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تاکید کرد: تمامی هواداران باید هنگام وارد شدن به ورزشگاه، حتما کارت ملی و پرینت بلیط خود را به همراه داشته باشند چون در غیر این صورت اجازه ورود در ورزشگاه را نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار