سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: امید صعود به مرحله بعد در دل بازیکنان و هواداران پابرجا است و مطمئنا تیم جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در مرحله نهایی حضور یابد.
کد خبر: ۷۵۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ 12 June 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی ساسان خداپرست ، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های 2019 در ارومیه اظهار کرد: تیم ملی کشورمان به خوبی بازی‌ها را آغاز کرده و از 6 بازی نخست، پنج بازی را به نفع خود به پایان رسانده و 6 بازی پیش رو که در ارومیه و اردبیل برگزار می‌شود برای تیم ایران برگ برنده به حساب می‌آید.

وی با بیان این که تیم ملی کشورمان به دنبال حضور در مرحله نهایی است خاطر نشان کرد: میزبانی ارومیه در این مسابقات به سبب زحمات عموم و مسوولان بوده و این خود جای قدردانی از تک تک مسوولان ورزشی، اجرایی و سیاسی دارد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: تعمیر محوطه سالن، زیباسازی شهر، شور و شوق ایجاد شده در بین مردم به ویژه عشاق والیبال از نتایج مثبت این لیگ است و مهم‌ترین ضعفی که در این میان به چشم می‌خورد در بحث بلیط‌فروشی است که عاشقان والیبال ارومیه را آزار می دهد.

وی با اشاره به شعور والیبالی مردم والیبال دوست ارومیه تصریح کرد: برگزاری این مسابقات به میزبانی ارومیه آن گونه که تاثیرات مثبتی در وجهه ورزشی و والیبالی ارومیه دارد به همان اندازه نیز می‌تواند به چهره والیبال و ورزش ارومیه و در نهایت کشورمان لطمه وارد کند از این رو تمامی مسوولان و مردم باید توجه داشته باشند که میزبانی آبرومندانه ای از تیم های حاضر در کشورمان داشته باشیم.

خداپرست بیان کرد: موضوع حضور پیشکسوتان والیبال ارومیه تاکنون در هیئت والیبال به نتیجه نرسیده و این کوتاهی به هیئت والیبال مربوط نیست اما پیگیری‌ها از سوی مسوولان ادامه دارد تا هماهنگی‌های لازم با باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه انجام شود.

وی افزود: لهستان، روسیه و کانادا که در ارومیه حضور می‌یابند از تیم‌های بسیار خوب در سطح جهانی بوده و رفته رفته قدرت و وضعیت تیم‌ها تحلیل می‌رود اما با این همه حال، امید صعود به مرحله بعد در دل بازیکنان و هواداران پابرجا است و مطمئنا تیم جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در مرحله نهایی حضور یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار