مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: چهار طرح به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان با اعتبار بیش از 64 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۵۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 13 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی صلاح الدین حقگو  اظهار کرد: طرح پرورش گاو شیری با ظرفیت 50 رأس در روستای همران، طرح پرورش بز در روستای گورانگان با ظرفیت 500 رأس، طرح پرورش ماهی قزل آلا با ظرفیت 80 تن در روستای بیلوکه و همچنین آبیاری تحت فشار 82 هکتار از اراضی روستای آلواتان از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی هستند.

وی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از این طرح‌ها 64 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه شده است، گفت: از مجموع کل این سرمایه گذاری‌ها 43 میلیارد و 340 میلیون ریال به صورت تسهیلات بانکی و همچنین کمک‌های بلاعوض و 21 میلیارد و 560 میلیون ریال نیز آورده شخصی بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت بیان کرد: با افتتاح و آغاز به کار این طرح‌ها زمینه اشتغال برای 60 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: بالغ بر 20 برنامه فرهنگی دیگر شامل نشست با نظام مهندسی و شرکت‌های مشاوره‌ای کشاورزی، دیدار با امام جمعه و فرماندار، عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از کار‌آفرینان نمونه، ارایه خدمات رایگان کلینیک‌های گیاه پزشکی و دامپزشکی از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی از 21 تا 27 خرداد ماه برگزار می‌شود و شعار امسال این هفته «رونق تولیدات کشاورزی، امینت غذایی جامعه در گام دوم انقلاب» است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار