شهردار ارومیه گفت: ۳۹۰ هزار نفر در ۴۸ ساعت گذشته برای خرید بلیط مسابقات لیگ جهانی والیبال به سایت شهرداری ارومیه مراجعه کردند.
کد خبر: ۷۵۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱ 13 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد حضرت‌پور امشب در برنامه تلویزیونی شبکه سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در ارتباط با مشکل خرید بلیط مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳۹۰ هزار نفر برای خرید بلیط این مسابقات در ارومیه به سایت فروش بلیط مراجعه کرده‌اند و همین موضوع، باعث ایجاد ترافیک در سایت و در نتیجه از دسترس خارج شدن آن شده است.

وی با بیان اینکه تنها سه هزار و ۵۰۰ بلیط این مسابقات از طریق سایت الکترونیکی به فروش می‌رسد، افزود: این تعداد مراجعه نشان می‌دهد که تقریبا ۹۹ درصد این مراجعه‌کنندگان موفق به تماشای مسابقات در ورزشگاه نخواهند شد.

شهردار ارومیه ادامه داد: در چهار پارک ارومیه از جمله پارک کوثر، ائللرباغی، گوللرباغی و تخم‌مرغی، تلویزیون شهری بزرگ نصب می‌شود که مردم مسابقات والیبال را در این پارک‌ها تماشا کنند و در صورت موافقت شورای تامین آذربایجان‌غربی نیز در دهکده ساحلی چی‌چست نیز تلویزیون نصب می‌شود.

وی در ارتباط با شایعه فروش تعدادی از بلیط‌ها به ادارات و دستگاه‌های آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: بنده خودم نیز حتی موفق به دریافت بلیط نشده‌ و همراه مردم در یکی از پارک‌ها به تماشای مسابقات خواهم نشست چرا که بلیط‌ها تنها از طریق سایت به فروش می‌رسد.

حضرت‌پور با بیان اینکه هزینه‌های زیادی برای برگزاری این مسابقات شده است که امید می‌رود برای معرفی ارومیه و استان تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: براساس گفته مسؤولان مربوطه در حال حاضر ۷۰ درصد ظرفیت هتل‌های و مهمان‌پذیرهای استان پر شده و این از نتایج برگزاری این مسابقات در جذب گردشگر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار