نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در سالن غدیر ارومیه درحالی برگزار شد که کولاکویچ از شیرینی تلاش برای صعود ایران گفت.
کد خبر: ۷۵۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 13 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی کنفرانس خبری سرمربیان بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا در ارومیه به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
سرمربی لهستان از مواجهه با مردم ارومیه گفت

عادت ارومیه‌ای که سرمربی لهستان را شیفته کرد!

سرمربیان تیم های ایران، لهستان و البته کانادا رودرروی خبرنگاران نشستند و از مسابقات ارومیه گفتند.
ویتالی سرمربی لهستان یک روز قبل از تولد ۵۰ سالگی اش با اشاره به اینکه عادت به پیاده‌روی دارد ، گفت: «همه عادت مرا می‌دانند ولی نکته جالب سفر به ارومیه، میهمان‌نوازی مردم این شهر بود که در مسیرهای مختلف برای سوار کردن ما و رساندن به هتل اصرار داشتند! مردم ارومیه بسیار میهمان‌نوازند و حضور ما در این شهر اتفاقی خوشایند و زیباست.»
سرمربی لهستان در پاسخ به تغییرات پیاپی در تیم خود گفت:«ما۳ تورنمنت مهم دیگر چون المپیک، لیگ ملت‌های اروپا و جام جهانی در پیش داریم بنابراین تمرکز ما کسب نتیجه در همه مسابقات بخصکص المپیک و لیگ ملت‌های اروپاست.»

هوگ سرمربی کانادا نیز گفت:«از سفر به ارومیه خوشحال هستیم و بابت میهمان‌نوازی مردم ارومیه و تلاش کمیته اجرایی تشکر و قدردانی‌ می‌کنیم.
او در ادامه درباره بازی‌ها گفت:«این هفته برای ما به این دلیل که تیم هایی قدرتمند به عنوان حریف مان هستند بسیار مهم است.»

 سرمربی لهستان از مواجهه با مردم ارومیه گفت

کولاکویچ:ستاره‌هایی دارم بچه ارومیه

کولاکوویچ سرمربی‌ ایران هم گفت: «حضور در ارومیه برای ما مایه افتخار است و مهم‌تر از این هفته رقابت با ۳ مربی پرافتخار آنهم در شهری که به پایتخت والیبال مشهور است.»
او گفت: «حضور چند بازیکن ارومیه‌ای در ترکیب تیم انتظار ما را برای کسب نتایج بهتر در ارومیه بیشتر کرده است.تمام تمرکز ما پیش رفتن بازی به بازی و هفته به هفته است و تمام تلاش خود را برای صعود به مرحله نهایی انجام خواهیم داد.»
سرمربی تیم ایران با اشاره به اینکه ایران را همانند صربستان وطن خود می‌داند گفت: «من تلاش خود را برای کسب افتخارات مختلف برای این کشور همانند دوران هدایت صربستان انجام خواهم داد.»

 سرمربی لهستان از مواجهه با مردم ارومیه گفت

سرمربی روسیه:همچنان متغیر هستیم

ساملوف سرمربی‌ روسیه از حضور در شهر والیبال خیز ارومیه اظهار خرسندی کرد و گفت: «۳ بازی سخت پیش رو داریم و تمام تمرکز ما معطوف به بازی فرداست ضمن اینکه بازی روز یکشنبه نیز تجربه مهم و جدیدی است.
وی خاطر نشان کرد: «میزبانی ارومیه و تشویق هواداران در این شهر متفاوت است و ما برای این شرایط آمادگی داریم. بعد از ۲ هفته، اکنون لیگ ملت ها برای ما تازه آغاز شده و این هفته با ۳ حریف قدرتمند روبرو خواهیم شد. ترکیب تیم روسیه همچنان تغییر خواهد کرد و ستارگان سابق ما نیز فعلا آماده بازگشت به میادین نشده اند.»
ساملوف در مورد برگف گفت: «تصمیم قطعی خود را برای حضور بعنوان بازیکن یا مربی مشخص نکرده ام و تا زمانی که این بازیکن بعنوان سرمربی یا بازیکن نباشد مشخص نیست.»
عکاس/مهدی رضاوردی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار