امام جمعه پیرانشهر گفت: اگر در جامعه‌ای گرایش به مواد مخدر افزایش یابد، جامعه به فقر و بیکاری مبتلا شده و از معرفت دور می‌شود بنابراین لازم است که خانواده‌ها فرزندان خود را تربیت کرده و آنها را با خطرات این بلای خانمان‌سوز آشنا کنند.
کد خبر: ۷۵۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ 21 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با اشاره به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مواد مخدر نابودکننده انسان است و نباید بشریت به سمت این بلای خانمان‌سوز رود چون هر کس به سمت آن گرایش می‌یابد از انسانیت خارج شده و ضربه به روح و روان خود می‌زند.

وی تصریح کرد: اعتیاد به مواد مخدر قتل تدریجی بوده و اگر در جامعه‌ای گرایش به مواد مخدر افزایش یابد، جامعه به فقر و بیکاری مبتلا شده و از معرفت دور می‌شود بنابراین لازم است که خانواده‌ها فرزندان خود را تربیت کرده و آنها را با خطرات این بلای خانمان‌سوز آشنا کنند.

امام جمعه پیرانشهر گفت: مواد مخدر از خارج از مرزها به میهن اسلامی وارد شده و توطئه استکبار جهانی، آلوده کردن جوانان کشور به این معضل و بیماری است.

وی در ادامه با تبریک هفته قوه قضائیه اشاره کرد و بیان کرد: سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش به نام روز قوه قضائیه نامگذاری شده و قوه قضائیه یکی از قوای بسیار مهم برای ایجاد عدالت و امنیت در جامعه و نظارت بر اجرای قانون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار