استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با مؤسس نخستین سازمان مردم نهاد ایرانی در سازمان ملل متحد گفت: بسیاری از ایرانیان مقیم خارج، علاقه‌مند برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و تأسیس و احداث مراکز علمی در کشور هستند که نیاز است برای جذب این افراد برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۷۵۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 22 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری امروز در دیدار با مؤسس نخستین سازمان مردم نهاد ایرانی در سازمان ملل متحد اظهار کرد: بسیاری از ایرانیان مقیم خارج، علاقه‌مند برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و تأسیس و احداث مراکز علمی در کشور هستند که نیاز است برای جذب این افراد برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات ایرانیان مقیم خارج از کشور در حوزه‌های مختلف، بر جذب این ظرفیت‌ها به ویژه استفاده از تجربیات و یافته‌های علمی در حوزه پزشکی در مراکز درمانی استان تاکید کرد.

فرهاد افشار مؤسس نخستین سازمان مردم نهاد ایرانی در سازمان ملل متحد و استاد ایرانی کرسی جامعه شناسی دانشگاه برن نیز در این دیدار طرح‌ها و ایده‌های خود را در حوزه دعوت از پزشکان مطرح دنیا برای ارائه یافته‌های علمی به پزشکان استان و همچنین ایجاد اتاق فکر اساتید مطرح پزشکی دنیا در آذربایجان‌غربی و انجام فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه در بخش‌های مختلف در استان ارائه کرد.

 فرهاد افشار مؤسس اولین سازمان مردم نهاد ایرانی در سازمان ملل متحد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار