مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تاکید کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی در مبارزه با خرافات و حفظ ارزش‌های اسلامی برعهده دارند و تهدیدهای تهاجمات فرهنگی باید به فرصت تبدیل شده و در راستای ترویج زندگی و فرهنگ ایرانی - اسلامی قدم برداریم.
کد خبر: ۷۵۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴ 24 June 2019

رسانه‌ها نقش بسزایی در حفظ ارزش‌های اسلامی برعهده دارند
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدمهرزاد صدقیانی، مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی، صبح امروز، ۳ تیر ماه، در نشست هم‌اندیشی و خبری، با اشاره به اینکه مهم‌ترین ابزار برای رسانه‌ها، تغییر نگاه مخاطبین است، اظهار کرد: ضعف متولیان رسانه در گام دوم انقلاب بسیار مشهود بوده و گام دوم انقلاب، منشوری است که باید نقشه راه از آن مشخص شود.
وی افزود: جوانان به‌عنوان عنصر اصلی که از سوی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بر آن تاکید شده، باید نقش خود را به‌خوبی در تبیین گام دوم انقلاب ایفا کنند.
صدقیانی با تاکید بر اینکه اگر رسانه از مهارت ارتباطی و اقناع افکار عمومی برخوردار نباشد، از بسیاری جنبه‌ها آسیب‌پذیر خواهد شد، تصریح کرد: اگر رسانه‌ها مهارت ارتباطی نداشته باشند، در جدیت اجرا، پرهیز از موازی‌کاری، عدم سواد رسانه‌ای و تبلیغ آموزه‌های دینی با مشکل برخورد خواهند کرد.
وی با بیان اینکه طی سال جاری کلاس‌های سواد رسانه‌ای در مساجد برگزار خواهد شد، یادآور شد: طرح جهاد همبستگی ملی نیز در راستای خانه‌دار کردن سیل‌زدگان کشور با عنوان طرح «هر مسجد یک خانه» اجرا می‌شود.
مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تاکید کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی در مبارزه با خرافات برعهده دارند و تهدیدهای تهاجمات فرهنگی باید به فرصت تبدیل شده و در راستای ترویج زندگی و فرهنگ اسلامی - ایرانی قدم برداریم و رسانه‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی نقش مهمی برعهده دارند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار