رئیس جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان غربی تصریح کرد: تشکیل کارگروه رسانه‌ای و عفاف و حجاب را مدنظر قرار داده‌ایم، چراکه دشمن در راستای عفت‌زدایی و حجاب‌زدایی تلاش می‌کند و با ترفندهای مختلف و شعارهای گوناگون در این راستا برنامه‌ریزی می‌کند.
کد خبر: ۷۵۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 24 June 2019

تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، راضیه پورحیدر، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان غربی، صبح امروز، ۳ تیر ماه، در نشست هم‌اندیشی و خبری، با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی و دینی از ابتدای خلقت مطرح بوده است، گفت: حرکت‌هایی که در مسیر حق و دیانت و کمال است، در مقابل حرکات و فریب‌های شیطانی قرار دارد و تلاش برای نابودی راه حق از ابتدای خلقت وجود داشته است.
وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی، به عنوان بدنه‌ای برای ارتباط علما و روحانیت و مردم تاسیس شده است، برخی در راستای شبهه‌افکنی در جامعه فعالیت می‌کنند و صدماتی که از ناحیه برخی بانوان با نام مداح به جامعه وارد می‌شود، بسیار فراوان است و بسیاری از بدعت‌ها و انحرافاتی که در دین ایجاد شده از سوی این مداحان بوده که آموزش‌های لازم را ندیده‌اند.
پورحیدر افزود: مسئولان دینی کشور باید به‌عنوان سربازی برای نظام جمهوری اسلامی در راستای برخورد با این بدعت‌ها قدم بردارند.
وی خاطرنشان کرد: حضور زنان در جامعه و حساسیت آنان در رابطه با مسائل فرهنگی تاثیر بسزایی در حل مشکلات فرهنگی کشور دارد، تشکیل کارگروه رسانه‌ای و عفاف و حجاب را مدنظر قرار داده‌ایم، چراکه دشمن در راستای عفت‌زدایی و حجاب‌زدایی تلاش می‌کند و با ترفندهای مختلف و شعارهای گوناگون در این راستا برنامه‌ریزی می‌کند.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان غربی تصریح کرد: یاوران جمعیت بانوان فرهیخته استان نیز از میان بانوان توانمند و فعال استان انتخاب و تشکیل شده و در رابطه با آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، تحکیم بنیان خانواده و تعمیق باورهای دینی قدم برمی‌دارند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار