امام جمعه ارومیه گفت: مسوولان و وزارت امور خارجه باید توجه و دقت بیشتری در روابط دیپلماتیک داشته باشند تا مانع از نفوذ عوامل مختلف و تضعیف نظام اسلامی شود.
کد خبر: ۷۵۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 27 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در دیدار سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن خوشامدگویی و تقدیر از عملکرد وزارت امور خارجه اظهار داشت: خوشبختانه در استان شاهد همگرایی و اتحاد در بین مردم و مسوولان هستیم و امیدواریم این مساله در بین همه مسوولین کشور برای پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی حاکم باشد.

وی با اشاره به دیپلماسی اقتدار در نظام اسلامی افزود : امیدواریم مسوولین عالی وزارت امور خارجه و وزیر محترم در تعامل با کشورهای مختلف اقتدار و مطالبات نظام اسلامی را به خوبی نشان داده و جایگاه رفیع نظام اسلامی را تعالی و ارتقا بخشند.

امام جمعه ارومیه با بیان جایگاه خاص آذربایجان‌غربی و ضرورت توجه به استان خاطرنشان کرد:  آذربایجان‌غربی به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و همسایگی با سه کشور توجه و دقت بیشتر را طلب می‌کند و امیدواریم مسوولین کشور توجه خاصی به این استان داشته باشند.

وی به نقشه‌های مختلف دشمنان در تضعیف نظام اسلامی اشاره کرده و گفت: مسوولان و وزارت امور خارجه باید توجه و دقت بیشتری در روابط دیپلماتیک داشته باشند تا مانع از نفوذ عوامل مختلف و تضعیف نظام اسلامی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار