رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی شمال آذربایجان‌غربی گفت: باند قاچاق خودروهای لوکس پس از دستگیری به ۱۰ سال زندان و پرداخت جریمه نقدی ۳۱۰ میلیارد تومان محکوم شدند.
کد خبر: ۷۵۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ 01 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام محمد عرفانی  با اشاره به دستگیری باند قاچاق خودروهای لوکس در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اعضای این باند پنج نفر بودند که پس از شکایت تعدادی از شهروندان و با اقدامات پلیسی و فنی نیروهای انتظامی به دام افتادند.

وی عنوان کرد: روش کار این باند به این گونه بود که با استفاده از اوراق جعلی و جعل مدارک هویتی صاحبان پیشین خودرو‌ها و قطعات جعلی خودرو‌های مزایده‌ای و فرسوده به صورت غیر قانونی اقدام به واردات خودرو‌های لوکس از طریق مرز صنم بلاغی پلدشت می‌کردند.

رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی شمال آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این قاچاقچیان با این کار ۱۰۷ خودروی لوکس را وارد استان کرده و به فروش رسانده بودند، افزود: این افراد پس از دستگیری به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شدند.

وی تصریح کرد: همچنین این افراد علاوه بر حکم زندان، به پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان جریمه نقدی و ۳۰ میلیارد تومان از بابت ارزش ریالی خودروهای از دست رفته محکوم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار