با برگزاری نمایشگاهی در حوزه ورزش با عنوان نیازهای فناورانه STARTUP EXPORT از سوی پارک فناوری پردیس، نیازمندی‌ها و دستاوردهای این حوزه عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 02 July 2019

همزمان با نمایشگاه STARTUP EXPORT شبکه فن‌بازار ملی‌ایران با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و با حمایت پارک فناوری پردیس، رویداد "اینواسپورت" را با هدف رفع نیازهای فناورانه سازمان‌های ورزشی از ۱۹ تا ۲۱ تیرماه جاری برگزار می‌کند.

در این رویداد که در سالن ۲۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، سازمان‌های ورزشی نیازهای فناورانه خود را با استارتاپ‌ها در میان می‌گذارند و از سوی دیگر، استارتاپ‌ها نیز فرصتی می‌یابند تا محصولات و خدمات ورزشی خود را به سازمان‌های ورزشی معرفی و عرضه کنند.

در روز اول و سوم (۱۹ و ۲۱ تیر) این رویداد، نیازهای فناورانه توسط سازمان‌های ورزشی ارائه می‌شود و در روز ۲۰ تیر استارتاپ‌ها، فناوری‌های کاربردیِ خود را در رشته‌های مختلف ورزشی مختلف به سازمان‌های ورزشی ارائه می‌کنند.

نیازهای ارائه‌شده از طرف سازمان‌های ورزشی در قالب ۵ دسته "ورزش تربیتی و پرورشی" (آموزش مدارس و مهدکودک‌ها و …)، "ورزش همگانی" (سبک زندگی، فعالیت‌های فیزیکی، چاقی)، "ورزش قهرمانی" (مسابقات، گجت‌ها، لباس‌ها)، "ورزش حرفه‌ای" (باشگاه حرفه‌ای، بلیط فروشی، استادیوم‌ها و…) و "ورزش شهروندی" (نیازهای حوزه شهری، ورزش محلات، خدمات شهری) است.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد سه روزه، می‌توانند از طریق نشانی evnd.co/i7piu ثبت نام کنند. همچنین استارتاپ‌هایی که محصول نوآورانه دارند و مایل به ارائه محصول خود به شرکت‌های سرمایه‌گذار هستند، می‌توانند مستندات خود را به ایمیل inosport@techmart.ir ارسال کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار