کد خبر: ۷۶۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 07 July 2019

 

با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید و معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار جلسه هم اندیشی نحوه شناسایی روستاها با هدف طرح یک روستا یک محصول و روستای بدون بیکار در شهرستان خوی برگزار گردید.

 

در این نشست که معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار و مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی و دهیاران شهرستان خوی برگزار گردید ، موضوع اجرای طرح " یک روستا- یک محصول و روستای بدون بیکار" بررسی گردید.

 

پویامنش معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار خوی، در این نشست بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل روستاها اشاره کرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید در حوزه اشتغالزایی فعالیت می کند و هدف آن افزایش اشتغال در سطح روستاها می باشد و دهیاران می توانند با اجرای طرح " یک روستا- یک محصول و روستای بدون بیکار " اشتغال را در روستاها افزایش دهند.

 

آخوندزاده مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز در این نشست بر شناسایی ظرفیت هر روستا برای اجرای طرح " یک روستا- یک محصول و روستای بدون بیکار " تاکید نمود و افزود صندوق کارآفرینی امید بعنوان اولین نهاد برگزار کننده این طرح در روستاها توانسته است نقش موثری در احیای اقتصاد روستاها و همچنین مهاجرت معکوس روستائیان داشته باشد و دهیاران می توانند بر اساس شناخت خود از ظرفیت و پتانسیل منطقه و روستای خود به اقتصاد روستاهای خود کمک نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار