مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی آذربایجان‌غربی گفت: دانش آموزان بسیجی باید با اجرای مطلوب وظایف خود در مدرسه و ایفای نقش به عنوان یک بسیجی، الگویی مناسب در فعالیت‌های مذهبی، علمی، فرهنگی و اجتماعی در بین دانش آموزان باشند.
کد خبر: ۷۶۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 07 July 2019

 آغاز دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی آذربایجان‌غربی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ابراهیم محمدی با اشاره به آغاز دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی پسر آذربایجان‌غربی در اردوگاه معلم ارومیه اظهار کرد: دانش آموزان بسیجی باید با اجرای مطلوب وظایف خود در مدرسه و ایفای نقش به عنوان یک بسیجی، الگویی مناسب در فعالیت‌های مذهبی، علمی، فرهنگی و اجتماعی در بین دانش آموزان باشند.

وی با بیان اینکه اعتقاد به باور‌ها و مسائل اعتقادی، دانش آموزان را در همه عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس شاخص کرده، افزود: اگر دانش آموزان امروز با اعتقاد به باور‌های علمی و آموزشی خود و اندیشه ورزی و برنامه ریزی صحیح در مسائل درسی بکوشند در عصر خود ممتاز می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: امروز ما در جبهه فضای مجازی با استکبار جهانی رو در رو هستیم و تعریف الگوهای ویژه ایران اسلامی در فضای مجازی امری کلیدی در مواجهه با تهدیدات و الگوسازی های دشمن است.

وی تصریح کرد: سند تحول بنیادین مسؤولیت‌های ویژه ای در حوزه های مختلفی تربیتی به آموزش و پرورش تکلیف کرده است که اولین و یکی از مهم ترین آن‌ها تربیت عبادی و اخلاقی بوده و هدف آن تربیت فزندانی مدتین، با اخلاق و عامل به دستورات دینی است.

محمدی با بیان اینکه طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان بسیجی با هدف‌گذاری ارتقاء سطح ولایت و بصیرت دانش‌ آموزان برگزار می‌شود، اظهار کرد: اجرای سه ماموریت مهم تحقق بخشی به ارتش 20 میلیونی بسیج، عمق بخشی به لایه های مختلف انقلاب در سطوح مدارس و مقابله با جنگ نرم در اشکال مختلف،هدف اصلی در بسیج دانش آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در ادامه دانش آموزان بسیجی را بازوان توانمند اجرایی مدارس دانست و گفت: برگزاری چنین دوره‌هایی کمک خواهد کرد دانش آموزان ساختار تشکیلاتی بسیج را بشناسند، اطاعت پذیری را تمرین کنند با مهارت های حرفه‌ای آشنا شوند و با همدلی و هم افزایی درکارهای تیمی و گروهی بتوانند بسیج را همچنان در صدر نگه دارند.

به گزارش فارس، طرح یاوران ولایت پیشگامان بسیج دانش‌آموزی در قالب دو دوره مجزا ویژه خواهران و برادران بسیجی به منظور تربیت دانش آموزان بسیجی جهت تصدی مسؤولیت واحدهای بسیج دانش‌آموزی پیشگامان طرح‌ ریزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار