آیت الله بطحایی گلپایگانی: انقلاب اسلامی ایران فضای بسته حاکم را شکست و انسان‌های خفته را بیدار کرد و پیش از انقلاب، هیچ استقلالی در کشور نبود.
کد خبر: ۷۶۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ 08 July 2019

قبل از انقلاب هیچ استقلالی در کشور ایران وجود نداشت
به گزارش تابناک آذربایجان غربی آیت‌الله سیدهاشم بطحایی گلپایگانی امروز در نشست چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد اظهار کرد: در تاریخ ایران از زمان هخامنشیان تا امروز از حیث ساخت و ساز، وسائل نقلیه، زندگی، پیشرفت های سیاسی، اقتصادی، نظامی و آبادانی که ایران به خودش گرفته است قابل مقایسه نیست و ارتش آن روز بزمی بود اما نیروی نظامی کشور امروز، رزمی هستند.

وی تصریح کرد: انتظار ملت ایران و رهبری و روح والای امام و شهدا این است که این انقلاب 100 درصد اسلامی باشد و ارزش‌های قرآن و سیره و سنت پیامبر(ص) از نظر معنویت و اخلاق و آداب و رسوم اجتماعی در این کشور حاکم باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران فضای بسته حاکم را شکست و انسان‌های خفته را بیدار کرد و پیش از انقلاب، هیچ استقلالی در کشور نبود و ایران همانند دهی از دهات آمریکا بود که مفت خورانشان در کشور ریشه کرده بودند اما با همت مردم و امام راحل، استعمارگران به همراه نظام شاهنشاهی 2500 ساله از بین رفتند.

وی با اشاره وضعیت کنونی کشور تصریح کرد: در هر زمانی نارسایی‌هایی در کشور بوده و نقدهایی هم شده‌ است اما نباید در قبال نارسایی‌های موجود، نظام را تضعیف کنیم، تضعیف نظام تضعیف کشور، انقلاب، مردم، رهبری و حق شهدا است.

بطحایی گلپایگانی اظهار کرد: دولت و مجلس خدمتگذار مردم هستند و باید نارسایی‌های موجود در کشور را حل و فصل کنند تا ملت ایران در آرامش و آسایش باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری به مخالفت کشورهای‌ غربی با دولت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت ایران هستند و از هر ترفندی و هزینه‌های میلیارد دلاری برای براندازی نظام استفاده می‌کنند که با تفکرات رهبری و هوشیاری مردم، 40 سال است هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.

به گزارش فارس،در این نشست که توسط سازمان مردم نهاد جوانان پویش راه امید ارومیه برگزار شده بود جوانان و افراد حاضر در نشست، دغدغه‌ها، نقد‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص برخی موضاعت روز جامعه مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار