استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سیاست دولت و دیدگاه مدیران استان و سازمان برنامه و بودجه بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استوار است.
کد خبر: ۷۶۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 09 July 2019
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان‌غربی با محوریت بررسی روند توسعه شهرستان چالدران که حدود 5 ساعت به طول انجامید افزود: توجه به شهرستان‌های کم‌ برخوردار وظیفه مسئولان استانی در راستای گسترش عدالت اجتماعی است.
 
وی ادامه داد: امروز در چالدران موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و در هفته آینده در جلسه ویژه ای در مرکز استان در خصوص حل مشکلات این شهرستان تصمیم‌گیری می شود.
 
شهریاری با اشاره به دیدار خود با استاندار آغری ترکیه در روز جاری نیز اظهار کرد: در پی پیگیری‌های آنان، نماینده مردم منطقه و مدیریت استان و وزارت کشور بازارچه «پیراحمد کندی» به زودی با ۲۰۴ غرفه در طرف ترکیه افتتاح می‌شود و استان نیز در صدد تخصیص اعتبارات لازم است تا روند اجرایی این طرح  در طرف کشورمان تسریع شود.
 
استاندار آذربایجان غربی درباره آئین جهانی ارامنه موسوم به باداراک که به صورت سالانه در قره کلیسای چالدران برگزارمی‌شود،گفت: تأمین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مطلوب این آئین بررسی می‌شود و در سفر ریاست جمهوری به استان نیز اعتبار ویژه ای بر ساماندهی این مکان و همچنین اجرای یادمان شهدای چالدران اختصاص داده شده است.
 
وی با تسلیت شهادت ۲ تن از رزمندگان سپاه در درگیری‌های اخیر شمال استان با تروریست های مزدور ، افزود: کشورهای عربستان ، رژیم صهیونیستی  و امارات برنامه‌ریزان، حامیان و تجهیزکنندگان این تروریست‌ها هستند که می خواهند با ناامن کردن منطقه به اهداف شوم خود برسند.
 
شهریاری اضافه کرد: این اقدام محکوم می‌شود و از نیروهای نظامی و انتظامی و  امنیتی در ایجاد امنیت پایدار در منطقه تشکر می‌کنیم و امید است با وحدت رویه موجود این تهدیدها به کمترین حد برسد.
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با رفع مشکلات منطقه تا بار دیگر رونق تولید و سرمایه‌گذاری به این منطقه بازگردد و خانواده‌های مهاجر این منطقه دوباره به شهر و دیار خود مهاجرت کنند.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار