رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه حجاج ایرانی باید در طول سفر حج به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند، گفت: اولین گروه حجاج ایرانی از استان از ۸ تا ۱۴ مرداد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۷۶۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 09 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدرضا ندیری، رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی‌، با اشاره به اینکه اولین گروه حجاج ایرانی از استان از ۸ الی ۱۴ مرداد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، اظهار کرد: ۳ هزار و ۱۱۰ زائر از استان در قالب ۲۱ کاروان و طی ۱۳ پرواز به حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این تعداد زائر به همراه ۱۱۶ نفر عوامل اجرایی که شامل بیش از ۳۰ نفر روحانی است، به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و بین زائران اعزامی سال جاری از استان، جوان‌ترین زائر یک پسر ۱۸ ساله از ارومیه و مسن‌ترین زائر نیز یک آقای ۸۹ ساله از سردشت است.

ندیری افزود: زمان بازگشت حجاج ایرانی از سرزمین وحی نیز از ۸ تا ۱۳ شهریورماه توسط شرکت هواپیمایی ایرانی پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی بیان کرد: حجاج ایرانی در طول سفر در تمامی جلسات آموزشی شرکت داشته باشند و به سخنان تمامی عوامل کاروان گوش فرا دهند.

وی یادآور شد: حجاج باید به قوانین کشور میزبان توجه کرده و احترام بگذارند و همچنین از قبل آمادگی این سفر را داشته باشند و افراد بیمار قبل از سفر با پزشک متخصص خود مشورت کرده و حداقل برای ۴۵ روز دارو به همراه داشته باشند. 
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار