نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عشایر همواره در برهه‌های مختلف پشتیبان و یاور نظام اسلامی بوده‌اند، گفت: گروهک‌های ضدانقلاب و تروریست‌ها منتظر پاسخ دندان شکن از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باشند.
کد خبر: ۷۶۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 11 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر قاضی‌پور در حاشیه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی روز گذشته پیرانشهر، در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، اظهار داشت: امروز شاهد تشییع پیکر عشایر مسلح پیرانشهر بودیم که توسط گروهک‌های تجهیز شده توسط اقلیم کردستان ترور شده‌اند.

وی، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل این اقدام ناجوانمردانه یقینا اقدام متناسبی با آن‌ها خواهند کرد و اجازه تحرک به این گروهک‌ها را نخواهند داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مقابله عشایر کرد مسلمان با ضدانقلاب و ایادی استکبار در منطقه موجب ناراحتی گروهک‌ها و حامیانشان شده، بیان داشت: یقینا خون این ۳ شهید اسلام را آبیاری کرده و مردم پیرانشهر و ایل منگور حتما جواب دندان‌شکنی به عاملان این جنایت کثیف خواهند داد.

وی، خاطرنشان کرد: از فرماندهان ارشد سپاه در منطقه می‌خواهیم با اقدام به موقع و دندان شکن خود نشان دهند که صیانت از بسیجیان و عشایر در راس اقدامات آن‌ها قرار دارد.

قاضی‌پور، در پایان گفت: از یک قطره خون رزمندگانمان نمی‌گذریم. شهدای پیشمرگه و رزمندگان اسلام همیشه زنده هستند و دشمنان بدانند که انتقام سختی بخاطر این اشتباهشان خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار