فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم، اما تکیه ما صرفا بر دفاع نیست، گفت: بعد از شروع حمله متجاوزان، قدرت هجومی و توان ضربه زدن ما ویران‌کننده و پشیمان‌کننده خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 14 July 2019

امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در مراسم صبحگاه عمومی تیپ ۲۵ واکنش سریع نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش در تبریز، اظهار داشت: شرایط امروز جهان و منطقه، آمادگی بیش از پیش را الزامی کرده است.

وی افزود: دشمنان عنود، مستکبر و زخم‌خورده انقلاب، طرح و نقشه‌های شیطانی در سر دارند که آمادگی‌های مختلف ملی و نظامی می‌تواند این دسیسه‌ها را خنثی کند.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: هرچه آمادگی رزمی بالاتر باشد، توان دفاع و توان هجوم بعد از دفاع اولیه را افزایش می‌دهد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم؛ اما تکیه ما صرفا بر دفاع نیست. ابتدا در زمان شروع حمله دشمن دفاع خواهیم کرد؛ اما قدرت هجومی و توان ضربه زدن ما بعد از شروع حمله متجاوزان، ویران‌کننده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: ما در دفاع مقدس یک‌بار به جهان ثابت کردیم که بر سر آرمان‌های خود تا کجا ایستاده‌ایم و امروز بسیار قدرتمندتر از آن زمان در دفاع از آرمان‌ها و دفاع از این ملت و کشور سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

منبع: میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار