استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بارش‌های رگباری روزهای آینده لازم است رودخانه هایی که خطر سیلابی شدن دارند لایروبی شوند، بنابراین فرمانداران باید لایروبی نقاط حادثه خیز رودخانه ها را دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۷۶۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ 14 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که صبح امروز با حضور مسوولان استانی در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی از شهرستان ها  در خصوص شاخص‌های توسعه وضعیت مطلوبی ندارند، اظهار کرد: برای بهبود شاخص‌های توسعه در استان، در تلاش هستیم با تخصیص اعتبارات بیشتر بخشی از عقب ماندگی های این مناطق را جبران کنیم.

وی افزود: دستگاه‌های استانی باید اهتمام ویژه‌ای در وصول درآمدها و جذب بودجه‌های ملی داشته باشند،اما متاسفانه برخی از دستگاه‌ها در این زمینه جدیت لازم را ندارند که لازم است امسال با کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات بهتر عمل کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: علاوه بر آن دستگاه‌ها می‌توانند جهت تامین بخشی از هزینه‌ها اقدام به فروش اموال غیرمنقول مازاد خود کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به بارش‌های رگباری روزهای آینده لازم است رودخانه هایی که خطر سیلابی شدن را دارند لایروبی شوند، بنابراین فرمانداران باید لایروبی نقاط حادثه خیز رودخانه ها را دستور کار قرار دهند.

شهریاری در رابطه با مشکلات زیرساختی یادمان های شهدا بیان کرد: در جلسه ای با حضور دستگاه‌های ذیربط مشکلات یادمان شهدا بررسی و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات و شرایط خاص کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور از دستگاه‌های استانی در خواست می‌شود مدیریت لازم را در رابطه با کاهش هزینه‌ها و ارتقای بهره‌وری انجام دهند.

شهریاری از توزیع عادلانه اعتبارات میان شهرهای استان خبر داد و گفت: اعتبارات در میان شهرستان‌ها بر اساس عدالت و انصاف توزیع و به شهرستان‌های محروم توجه بیشتری می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار