فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: امروز آیین کلنگ‌زنی هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی با مشارکت سپاه ارومیه و افتتاح 22 واحد مددجویی با مشارکت کمیته امداد و سپاه ارومیه انجام شد.
کد خبر: ۷۶۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 15 July 2019

1000 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی کلنگ زنی شد
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حبیب شهسواری امروز در آیین کلنگ زنی 140، واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی با مشارکت سپاه ارومیه از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و  افتتاح  22 واحد مسکونی مددجویی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه ارومیه از محل اعتبارات قرارگاه حمزه(ع) اظهار کرد: سپاه علاوه بر برقرای امنیت در استان، موضوع محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی و روستایی را در دستور کار خود قرار داده و در این‌ زمینه اقدام می‌کند.

وی افزود: مجموعه سپاه بسیج سال‌ها است افتخار دارد که محرومیت زدایی را با قدرت انجام دهد و دغدغه همه ما کمک به بهبود وضع معیشت مناطق کمتر برخوردار است.

1000 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی کلنگ زنی شد
فرمانده سپاه شهدای آذربایحان‌غربی همچنین از کلنگ‌زنی یک هزار واحد مسکن مددجویی در سطح استان طی هفته بهزیستی خبر داد و گفت: این واحدها با همکاری مشترک بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مساحت 50 متری ساخته می‌شوند و برای هر واحد از آنها 15 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بهزیستی و سپاه در نظر گرفته شده است.

1000 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی کلنگ زنی شد
وی به نقش موثر رسانه‌ها در ترویج فرهنگ حمایت محرومان اشاره کرد و گفت: تاکنون پشتوانه رسانه در حمایت از این نهاد و دستگیری از نیازمندان وجود داشته است اما در این برهه از زمان باید  همکاری رسانه به سمت دستگیری از نیازمندان بیش از پیش باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار