اکران فیلم سینمایی«ضربه فنی» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» از امروز در ۳ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ 15 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سالن‌های سینمای ۳ مرکز شهیدفرخی ارومیه، خوی و میاندوآب  پذیرای علاقه مندان برای تماشای فیلم سینمایی «ضربه فنی»خواهند بود.

 این فیلم یکی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷ است که از روز دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ در مراکز یاد شده اکران خواهد شد.

داستان فیلم درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان آن کسی نیست که برنده می‌شود!

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا نیز شده است.

« ضربه فنی» همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان توانسته است سه پروانه زرین داوران کودک و نوجوان برای بهترین فیلم، پروانه زرین مسابقه سینمای ایران به عنوان بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه‌ی بخش نوجوان را به خود اختصاص دهد.

علاقه‌مندان جهت آگاهی از برنامه اکران فیلم می توانند با شماره تلفن ۳۳-۳۳۳۸۱۲۳۱ داخلی ۲۰۸ یا ۲۳۵ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار