انجمن سرود کانون استان آذربایجان‌غربی طی مراسمی افتتاح شد و رسما فعالیت خود را از روز یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ آغاز کرد.
کد خبر: ۷۶۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ 15 July 2019

آغاز ثبت نام ورودی های مهرماه  98 دانشگاه جامع علمی کاربردی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی کارگاه یک روزه سرود، ویژه مربیان مراکز کانون استان همزمان با افتتاح انجمن سرود کانون استان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این کارگاه، شکل گیری انجمن‌ها را در انسجام و به روز کردن فعالیت‌های کانون مؤثر دانست و حصول خرد جمعی را از دیگر ویژگی‌های بارز فعالیت‌های گروهی عنوان کرد.

زاهدی افزود: پرداختن به مقوله سرود و فعالیت‌های گروهی گامی مؤثر در غنای شاخصه‌های فرهنگی و احیای نغمه‌های فولکلور فراموش شده هر منطقه می باشد. 

سهیل مطیعا، مدرس کارگاه نیز در ابتدای این دوره با تشریح  اصول و مبانی موسیقی و گروه سرود به آموزش الفبای موسیقی، خط حامل و انواع نُت، نحوه انتخاب اعضا، چگونگی چینش گروه، انتخاب و طراحی لباس، نور، صحنه، دکور و لوازم صوتی به صورت  کاربردی  پرداخت. 

لازم به ذکر است که انجمن سرود یکی از انجمن‌های ۱۰ گانه تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بر اساس سیاست‌های فرهنگی کانون و به منظور تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان نوجوانان، تمرین کار گروهی و حضور پررنگ‌تر در اجتماع تاسیس شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار