معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: برگزاری انتخابات در ایران نشانگر وجود مردم سالاری دینی به معنای واقعی در کشور است.
کد خبر: ۷۶۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 18 July 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی مصطفوی در دیداری با رئیس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان که به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان انجام شد با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالجاری گفت: همه دست اندرکاران انتخابات باید در جهت برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و توام با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.
 
وی ادامه داد: مشارکت حداکثری، قانون مداری، بی طرفی و امانت داری، 4 اصل اساسی در انتخابات هستند که همه ما وظیفه داریم آن ها را رعایت کنیم.
 
رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی بطور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده است، افزود: این امر نشانگر وجود مردم سالاری دینی به معنای واقعی در کشور است.
 
قنبر کریم نژاد رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان نیز در این دیدار گفت: رعایت قانون مهم‌ترين اصل در برگزاری انتخابات است و در همین راستا هیات نظارت و بازرسی استان نیز بر اساس قانون به وظایف خود عمل خواهد کرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی مسئولین و اعضای هیات های اجرایی و نظارت استان شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور در آذربایجان غربی باشیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار