بازدید رئیس گروه آب سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از دریاچه ارومیه/دولت مصمم به احیای دریاچه است
کد خبر: ۷۶۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 18 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی فرهاد سرخوش  با اشاره به سفر امروز «فرخ مسجدی» رئیس گروه آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به ارومیه اظهار کرد: هدف از این سفر، بازدید از پروژه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه بود.

وی تصریح کرد: فردا نیز تا بعد از ظهر، دکتر مسجدی از پروژه‌های مهم ستاد احیای دریاچه ارومیه بازدید می‌کند، هر چند که امروز از تونل انتقال آب از رودخانه زاب بازدید کرد تا از نزدیک با پیشرفت کار آشنا شده و بودجه مورد نیاز برای احیای دریاچه ارومیه را برآورد و به هیئت دولت گزارش داده تا مصوبه آن اخذ شود.

مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی گفت: همچنین دکتر مسجدی امروز از رودخانه کانی‌رش، پروژه‌های جهاد کشاورزی مانند آبیاری قطره‌ای و از سد چپرآباد بازدید کرد.

وی افزود: فردا نیز از تصفیه‌خانه ارومیه و گلمان و نیز سردهنه‌ها و لایبروبی رودخانه‌های ارومیه بازدید می‌کند.

سرخوش با ابراز خرسندی از اینکه رئیس گروه آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از پیشرفت پروژه‌های مربوط به احیای دریاچه ارومیه راضی بود گفت: وی از پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارد و جزو پروژه‌های ملی است بازدید کرده تا برای تخصیص اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه پیشنهاد کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت مصمم به احیای دریاچه ارومیه است اظهار کرد: دو هفته گذشته کارشناسان مربوط به گروه آب، کشاورزی و محیط زیست به ارومیه سفر کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت کار قرار گرفته و گزارش خود را در سطح کشور ارائه داده بودند اما با توجه به اهمیت موضوع، دکتر مسجدی شخصا خود برای بازدید پروژه‌های اولویت‌دار سفر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار