نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 300 میلیون دلار ارز برای واردات دارو توسط وزیر بهداشت و درمان گفت: این در حالی است که معلوم نیست این بودجه کلان به کجا رفته و بنابراین باید دیوان محاسبات این مهم را بررسی کند.
کد خبر: ۷۶۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 18 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر قاضی‌پور امروز در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور برگزار شد با تاکید بر احداث سد باراندوز و نازلوچای ارومیه اظهار کرد: متاسفانه این پروژه‌ها به بهانه احیای دریاچه ارومیه متوقف شده و علاوه بر آن باید بیمارستان 600 تختخوابی ارومیه احداث و ضمن کلنگ‌زنی سالن 12 هزار نفری والیبال، دامداری 10 هزار راسی نیز ایجاد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در تمام جهان، سرمایه‌داران مالیات داده و فقیران از آن بهره‌مند می‌شوند اما در کشورمان مستضعفان مالیات پرداخت کرده و سرمایه‌داران فرار مالیاتی دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 300 میلیون دلار ارز برای واردات دارو توسط وزیر بهداشت و درمان گفت: این در حالی است که معلوم نیست این بودجه کلان به کجا رفته و بنابراین باید دیوان محاسبات این مهم را بررسی کند.

وی در ادامه نیز با اشاره به اینکه هم‌اکنون میلیاردها میلیارد از پول مردم، در گمرکات رسوب شده است افزود: وزارت صنعت و معدن و بانک مرکزی در این راه است و اگر این منابع به کار تولید تزریق شود شاهد جهش اقتصادی خواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار