رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت گفت: فردی به اتهام بریدن و قطع درختان جنگلی به انجام خدمات عمومی رایگان به مدت 200 ساعت محکوم شد.
کد خبر: ۷۶۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 21 July 2019

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدکامل حسینی  اظهار کرد: فردی به اتهام بریدن و قطع درختان جنگلی به انجام خدمات عمومی رایگان به مدت 200 ساعت محکوم شد.

 وی افزود: این فرد فاقد سابقه کیفری، درختان جنگلی را به منظور تهیه زغال چوب قطع کرده بود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت بیان کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت با توجه به گزارش‌های اعلامی، مشاهدات عینی ماموران و آثار درختان قطع شده و سایر مدارک ابزاری و مستندات پیوست فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کرد.

وی اضافه کرد: حکم محکومیت شخص متخلف از سوی رییس شعبه 101 دادگاه کیفری 2 سردشت و به استناد ماده 42 قانون حفظ و حمایت از منابع طبیعی و ذخایر جنگلی کشور صادر شد.

حسینی تصریح کرد: با توجه به رضایت متهم، حکم به الزام شخص متخلف به خدمات عمومی رایگان تا 200 ساعت از طریق کاشت تعداد 50 اصله درخت بلوط جنگلی به عنوان مجازات جایگزین با نظارت و تایید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت صادر شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت گفت: حکم دادگاه با توجه به انگیزه رفتار ارتکابی فرد متخلف در اثر فشار اقتصادی و وضعیت بد مالی انجام گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار