نقی زاده ️مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در خوی گفت : ۲۰۴ طرح اشتغالزایی برای ۴۱۰ نفر با بیش از ۱۷ میلیارد تومان در خوی اجرا میشود .
کد خبر: ۷۶۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 25 July 2019

️به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان خوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، مدیرکل تامین اجتماعی و سایر اعضای این شورا در محل فرمانداری خوی برگزار شد.

نقی زاده ️مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در این جلسه از پرداخت ۳۳۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با اشتغالزایی ۱۰۴۳۹ نفر در سطح استان آذربایجان غربی خبر داد و افزود: در شهرستان خوی نیز در این حوزه برای ۲۰۴ طرح اشتغالزایی ۴۱۰ نفر بیش از ۱۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.
️وی تصریح نمود: در حوزه اشتغال فراگیر نیز در شهرستان خوی برای ۱۵ طرح با اشتغال زایی ۱۱۸ نفر ۹ میلیارد تومان پرداخت شده است.

️نقی زاده با اشاره به ظرفیت های شهرستان خوی اظهار داشت : وجود مرز با کشور ترکیه، تولید عسل، آفتابگردان، صنعت نساجی و مبل، مزار شمس تبریزی و پوریای ولی از جمله ظرفیت های مهم این شهرستان می باشد که می توان با تکیه بر این ظرفیتها درآمد سرانه افزایش را داده و به تبع آن اشتغال افزایش یابد.
️وی در ادامه به برنامه های دولت تدبیر و امید برای افزایش اشتغال در سطح کشور اشاره کرد و افزود : طرح های اشتغال فراگیر، اشتغال پایدار روستایی، مشاغل خانگی و کارورزی از جمله طرح های دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال در سطح کشور می باشد.

️سید محمد عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان خوی در استان بعنوان دومین شهرستان و به لحاظ ظرفیت های فراوان توسعه گفت : شهرستان خوی با دارا بودن پتانسیل بسیار زیاد توسعه در زمینه های مختلف تجاری، صنعتی و کشاورزی از جمله وجود یکصد کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه، قطب تولید آفتابگردان، تولید عسل، تولید مبل ، صنعت نساجی، نیروگاه تولید برق و چندین ظرفیت دیگر، در سطح ممتاز استانی و منطقه ای قرار دارد.

️وی افزود : می توان با استفاده از این ظرفیت ها و با همکاری دستگاه های ذیربط و اعضای این شورا در راستای اشتغالزایی و رشد و توسعه شهرستان خوی گام های موثری برداشت.
️عابدی تصریح کرد : با توجه ویژه به واحدهای تولیدی می توان با حل و فصل مشکلات آنها در جهت کاهش نرخ بیکاری در شهرستان خوی کارهای مهمی انجام داد.

️فرماندار خوی در ادامه ضمن ابراز امیدواری به حل مشکلات شهرستان خوی و ایجاد رونق اقتصادی با اتخاذ تصمیمات مهم در این جلسه، خواستار تسریع و شتاب دهی در موضوعات شهرستان خوی در بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی گردید.

️آخوندزاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در ادامه جلسه از اجرای طرح یک روستا- یک محصول در سطح استان در راستای ایجاد اشتغال خبر داد و گفت : در سطح استان ۸ روستا و در شهرستان خوی ۳ روستا برای اجرای این طرح شناسائی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار