بازار طلا و سکه امروز نیز با کاهش نسبی قیمت‌ها ادامه داشت. روندی که روز گذشته نیز مشاهده شد و به نظر می‌رسد تنها دلیل افت قیمت‌ها و عدم افزایش نرخ طلا و سکه، ثبات نسبی و روند کاهشی بهای ارز باشد.
کد خبر: ۷۶۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ 28 July 2019
بازار طلا و سکه امروز نیز با کاهش نسبی قیمت‌ها ادامه داشت. روندی که روز گذشته نیز مشاهده شد و به نظر می‌رسد تنها دلیل افت قیمت‌ها و عدم افزایش نرخ طلا و سکه، ثبات نسبی و روند کاهشی بهای ارز باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه ششم مردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، قیمت‌ها با ثبات و حتی کاهش نسبی همراه شد. این در حالی است که بازار جهانی امروز تعطیل بوده و تنها عامل اثرگذار بر روند قیمت گذاری طلا و سکه، نوسان نرخ ارز به ویژه دلار می‌باشد.

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
قیمت سکه طرح جدید ۶ مرداد ۹۸

کشتی آرای با بیان اینکه امروز به دلیل تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها شاهد ثبات نرخ اونس طلا در سطح ۱۴۱۹ دلار بودیم، اظهار داشت: بازار با توجه به افت جزئی نرخ ارز، با کاهش نسبی و عدم افزایش قیمت‌ها همراه شد. به گونه‌ای که در حال حاضر (ساعت پایانی فعالیت بازار) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسدیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شده است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی با افت ۳۰ هزار تومان نسبت به روز شنبه، به رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته شد و هر سکه یک گرمی نیز بدون تغییر، ۹۷۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، ۵ هزار تومان کاهش داشته است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، با ۴۰ هزار تومان کاهش، به یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه ۱۹۰ هزار تومان بود.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار