معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر برخورد دستگاه قضائی با متخلفان تضییع حقوق بیت‌المال گفت: پیگیری سهل انگاری مدیران سابق در حفاظت از حریم و بستر رودخانه‌های استان ضروری است.
کد خبر: ۷۶۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 29 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی در جلسه شورای حفاظت از بیت‌المال آذربایجان‌غربی که در محل دادگستری کل استان برگزار شد، بر لزوم برخورد قاطع با تضییع کنندگان حقوق بیت‌المال توسط دستگاه قضائی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در ادوار گذشته برخی مدیران و شهرداران استان در حفظ و حراست از حریم و بستر رودخانه‌ها سهل انگاری کرده‌اند که باید این موارد پیگیری شده و با متخلفان نیز برخورد شود.

وی با بیان اینکه مدیران باید نسبت به برخورد با تضییع حقوق بیت‌المال عزم جدی داشته باشند، اظهار کرد: دستگاه قضائی باید شرایطی فراهم کند تا مدیرانی که در مقابل متخلفان ایستادگی می‌کنند، ترسی از عواقب کار خود نداشته و مورد حمایت کامل دستگاه قضائی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به قانون مبارزه و پیشگیری از خطرات سیل نیز تصریح کرد: این قانون در سال 1348 مصوب شده و در برخی موارد نیاز به بازنگری در آن احساس می‌شود که از متولیان امر خواستاریم با پیگیری موضوع، پیشنهادات و لوایح لازم برای تغییرات و یا اصلاح قانون را آماده کنند.

وی همچنین به آتش سوزی‌ در عرصه‌های طبیعی اشاره کرد و گفت: به دلیل بارندگی‌های خوب سال گذشته و امسال و افزایش دمای هوا که خشک شدن بوته‌های گیاهی در مناطق مختلف استان را در پی دارد، متاسفانه شاهد آتش سوزی‌های گسترده در برخی نقاط هستیم که گونه‌های گیاهی و حیوانی استان را به خطر می‌اندازد.

مصطفوی اضافه کرد: برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در عرصه‌های طبیعی نیز باید راهکارهایی اندیشیده و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی همچنین از رسانه‌ها خواست در خصوص تخلفات افراد و یا ارگان‌های دولتی در خصوص تضییع بیت‌المال با جدیت وارد شده و مسؤولان و دستگاه قضائی را یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار