دوره های تربیت مدرس با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی مدرسان مطابق دانش و فناوری روز،  باز آموزی و تقویت اطلاعات علمی و مهارتی مدرسان،  ایجاد زمینه لازم جهت تبادل اطلاعات بین مدرسان حوزه های تخصصی مشترک برگزار می شود.
کد خبر: ۷۶۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ 06 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی روز سه شنبه مورخه 15/5/98 دوره مهارتهای عمومی تربیت مدرس برای مدرسان جدید این دانشگاه با حضور رئیس واحد استانی دانشگاه، رئیس اداره امور مدرسان واحد استانی و جمعی از مدرسان در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزار شد.
بر اساس این گزارش دکتر رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مدرسان توانمند و دلسوز این دانشگاه، به چیستی و چرایی، ساختار و چشم اندازهای ترسیم شده برای این دانشگاه پرداخت.
وی با اشاره به ماهیت و فعالیت های کلیه دانشگاههای کشور و طبقه بندی این دانشگاهها به دانشگاههای نسل اول، دوم و سوم، دانشگاه جامع علمی کاربردی را با توجه به رسالت وجودی و سیستم آموزش مهارتی، تنها دانشگاه نسل سوم کشور معرفی کرد و گفت: دانشگاههای نسل سوم که در آن با رویکرد علمی به حل مشکلات جامعه پرداخته می شود دانشگاهی از جنس کار آفرین هستن که مبنای آموزش در آنها بر اساس نیاز روز جامعه است.
برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه ضمن تبیین برنامه های آموزشی این دانشگاه در خصوص ماموریت گرا بودن مراکز آموزش علمی کاربردی و خوشه های شغلی افزود: از جمله مزیت های تحصیل در این دانشگاه، آموزش های عملی و کاربردی در محیط کاری می باشد.
مهندس فریبا ماهر رئیس اداره امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز با اشاره به نقش بسیار مهم مدرسان در ارتقاء کیفیت آموزشی و لزوم رعایت کلیه مقررات آموزشی دانشگاه، مطالب مورد نیاز در خصوص قوانین و مقرارت آموزشی مصوب دانشگاه را بیان کرد.
وی در ادامه به تبیین مواردی از جمله رعایت سرفصل، ساعات درسی و جلسات کلاسی، اهمیت واحد های کارورزی، کاربینی و عملی در دانشگاه، نحوه ارزیابی دروس و احتساب نمرات، ثبت نمرات و .... پرداخت.
شایان ذکر است این دوره آموزشی به مدت دو روز 15 و 16 مرداد ماه سال جاری در محل خانه مطبوعات استان و مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی ارومیه برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی
گفتنی است دوره های تربیت مدرس با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی مدرسان مطابق دانش و فناوری روز،  باز آموزی و تقویت اطلاعات علمی و مهارتی مدرسان،  ایجاد زمینه لازم جهت تبادل اطلاعات بین مدرسان حوزه های تخصصی مشترک برگزار می گردد.
دو دوره اول از دوره های مهارتهای تدریس در آموزش عالی دوره آشنایی با نظام علمی کاربردی  و دوره روشها و فنون تدریس می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار