فرماندار خوی در پیامی به مناسبت 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۶۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 07 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان خوی به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد . متن پیام به شرح زیر است:

 هفدهم مردادماه که بمناسبت شهادت محمود صارمی به روز خبرنگار نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات قشری فرهیخته است که با تلاش بی‌وقفه و‌ شبانه روزی برای آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد شفافیت و صیانت از حقوق مردم یار و همراه مدیران برای اداره بهتر و موثرتر امور می‌باشند.

این قشر فرهیخنه و حاملان آگاهی و اطلاعات را باید به راستی تجسم امانت، آگاهی، مسئولیت، دلسوزی و وظیفه شناسی دانست که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشندو سلامت فرهنگی وفکری هر جامعه ای،مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.
اینجانب فرا رسیدن روز خبرنگار رابه عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و جامعه خبری پرتلاش و ساعی شهرستان خوی، تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدا مسالت دارم.

سیدمحمد عابدی
معاون استاندار وفرماندار شهرستان خوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار