معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد زیرساخت های گردشگری و رفاهی در سواحل دریاچه عاملی برای تخریب محیط زیست نشود.
کد خبر: ۷۷۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 08 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی مصطفوی جلسه ستاد ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه گفت: آذربایجان غربی تا پیش از این اعتباری از بابت ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه دریافت نمی کرد که با پیگیری های مقام عالی استان مقرر شده از سال آینده آذربایجان غربی نیز همانند استان های ساحلی از اعتبارات این حوزه برخوردار شود.
 
وی افزود: در همین راستا ستادی نیز بعنوان ستاد استانی ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها تشکیل و امورات مربوط به این حوزه را پیگیری خواهد کرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری و امکانات رفاهی در سواحل دریاچه ارومیه افزود: اقدامات دستگاه های ذیربط در این خصوص باید کارشناسی شده باشد و طوری عمل نشود که تخریب محیط زیست را بدنبال داشته باشد.
 
مصطفوی اضافه کرد: اطراف پل میانگذر دریاچه ارومیه محل مناسبی برای شنا نیست لذا از دستگاه های ذیربط انتظار می رود مدیریت لازم را در این رابطه داشته باشند.
 
وی همچنین بر ضرورت نصب تابلوهای راهنما در شهر برای سهولت مسیریابی و دسترسی راحت تر مسافرین و گردشگران غیربومی به سواحل دریاچه ارومیه تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار