فرماندار اروميه روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۷۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 08 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی علیرضا ملامحمدی زاده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
 
متن پیام بدین شرح است
 
به نام خدا
 
17 مرداد فرصت ارزشمندي برای گراميداشت ياد شهیدان بزرگوار حوزه قلم و رسانه بخصوص شهید محمود صارمی است که با نثار خون خود، این مناسبت گرانقدر را در تقویم افتخارات ملت عزیز ایران به يادگار گذاشت.
 
رسانه ها در قالب ابزاری قدرتمند و خبرنگاران به عنوان چشم و گوش جامعه، همواره مي توانند دولت را در پيشبرد برنامه های خود یاری رسانده و با هدايت افکار عمومی و انتقال دوسویه انتظارات و نیازهاي بین مردم و مسئولان، نقشي تعيين كننده در تعالی جامعه و کشور داشته باشند.
 
بي شك روز خبرنگار یادآور جانفشانی صدها خبرنگار، روزنامه‌نگار و تصویرگر رسانه ‌ها در عرصه ‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... بوده و بزرگداشت این روز به معنی ارج نهادن به از خودگذشتگی تلاشگراني مي باشد که شغل خود را نه یک حرفه که آمیخته ‌ای از عقل، تدبير و پشتکار توام با عشق می‌ دانند.
 
ضمن قدرداني از تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خبرنگاران بزرگوار شهرستان و با تاكيد بر تداوم همکاری متقابل فرمانداري اروميه و اصحاب محترم رسانه، روز خبرنگار را به جامعه بزرگ خبرنگاران، روزنامه نگاران و تمامي فعالين عرصه رسانه در آذربايجان غربي تبریک گفته و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندي روزافزون دارم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار