استاندار آذربایجان غربی در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.
کد خبر: ۷۷۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 08 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
توسعه و دموکراسی آرمان های بزرگی هستند که رسیدن به آنها بدون بهره مندی از رسانه ها، مطبوعات و خبرنگاران آزاد میسر نیست؛ خبرنگاران نور اطلاع رسانی و شفافیت را به دخمه های فساد می تابانند و با بالا بردن سطح آگاهی جامعه ، کشور را مهیای رشد و رسیدن به توسعه و دموکراسی می سازند.
 
در آذربایجان غربی، به دلیل برخی مشکلات دیرینه نیاز به جامعه آزاد خبرنگاری بیش از پیش احساس می شود.برخورد با مفاسد اقتصادی بدون بهره مندی از ظرفیت رسانه های آزاد یقینا میسر نخواهد بود.
 
 رسالت نخست اینجانب بهبود شاخص های توسعه ای و رفع محرومیت از چهره استان با فعال سازی ظرفیت های بالقوه است و در این مسیر سخت، دست یاری به سوی جامعه خبری استان دراز می کنم تا با اطلاع رسانی صریح، حرفه ای و به موقع همراه ما باشند.
 
از صمیم قلب اعتقاد دارم که یک مدیر بایستی در اتاق شیشه ای کار کند و کارکردش در معرض قضاوت همگان قرار گیرد. تاکید اینجانب بر استفاده از ظرفیت های فضای رسانه ای و مجازی به این نیت انجام می گیرد که تمامی اقدامات در معرض نقد و بررسی عموم جامعه قرار گیرد.
 
برای بنده مایه خرسندیست که جزیی ترین امور کاری و حتی شخصی ام توسط فعالان رسانه و مخاطبان آنها در رسانه های کاغذی، تصویری و مجازی به نقد گذاشته می شود، انتظار دارم این فضا تداوم یافته و تک تک مسئولین با نگاه تیزبین خبرنگاران مورد نقد و ارزیابی قرار گیرند. باید مراقب بود که خبرنگار، نقش پیاده نظام سوء استفاده کنندگان از بیت المال را ایفا نکند و در هر برهه‌ای، افزایش آگاهی‌های عمومی و دانش تخصصی، بهبود ابعاد نظارتی و همچنین نمایندگی افکار عمومی را سرلوحه خود قرار دهد و این مهم، جز با پایبندی به میثاق‌های حرفه‌ای محقق نمی شود.
 
تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران عزیز، یک بهانه است چرا که هر روز، روز خبرنگاران است و جامعه بی خبر و بدون خبرنگار، برکه‌ای مرده محسوب می‌شود که حرکت، تحول و آرمان‌ ندارد؛ خاصه آنکه در دنیای امروز، شتاب رسانه های مدرن، کار را بر خبرنگاران سهل و ممتنع کرده و شاید بهترین راه نمایش قدرت رسانه و رسانه گران، حرکت بر مدار صداقت و راستی باشد.
 
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای جلیل القدر انقلاب اسلامی و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران فهیم و صدیق استان آذربایجان غربی، از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیقات روزافزون برای شما عزیزان را خواستارم.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار