کیوان پیشقدم در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلانغرب از برگزاری کلاس‌های تئاتر و بازیگری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 10 August 2019

برگزاری کلاس‌های تئاتر و بازیگری در گیلانغرب

 

کیوان پیشقدم در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: کلاس‌های تابستانی تکمیل کننده کلاس‌هایی هستند که در طول سال داشتیم، اما در تعطیلات تابستان جهت برگزاری کلاس‌های موسیقی فراخوان می‌دهیم که شامل ساز‌های ایرانی از جمله تنبور، ستار، آواز ردیف خوانی است و همینطور کلاس‌های طراحی و نقاشی ویژه سنین کودکان و نوجوانان، پیش دبستانی و دبستانی را برگزار کردیم.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های ساز بلز که بیس موسیقی است به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با این ساز بوده و در زمینه موسیقی باعث تقویت هوش هیجانی کودکان و نوجوانان می‌شود.

پیشقدم در ادامه اظهار داشت: در نظر داریم با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ماهور گیلانغرب که جدیدا تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شروع به فعالیت کرده، کلاس‌های طراحی و نقاشی، موسیقی، بازیگری، گویندگی، بداهه گویی و فن بیان را داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلانغرب در پایان خاطر نشان کرد: برخی از کلاس‌ها در محل اداره فرهنگ و ارشاد که همین مجتمع فرهنگی هنری حاضر است تشکیل خواهد شد و برخی دیگر به خصوص کلاس‌های بازیگری و تئاتر در سالن آمفی تئاتر زیر نظر پیمان امینی کارگردان تلویزیونی کرمانشاه تشکیل می‌شود که این کلاس‌ها برای دور دوم در این شهرستان برگزار و هفته‌ای دو جلسه در همه رده‌های سنی تشکیل می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار