فرمانده نیروی انتظامی خوی گفت : سارق اینترنتی با گردش مالی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط پلیس فتای خوی دستگیر شد .
کد خبر: ۷۷۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 10 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی سرهنگ بیت الله پاشایی فرمانده انتظامی خوی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تقدیر و تشکر از حضور خبرنگاران در نشست خبری،و با تبریک روز خبرنگارگفت : خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولین ورابط میان مردم وپلیس هستندکه مانند نیروی انتظامی شبانه روز در برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند و تمام واقعیات را بدون آنکه بدون ایجاد تنش مسائل مردم را مطرح می کنند.

سرهنگ پاشایی در ادامه اقدامات نیروی انتظامی در ۴ ماه اول سال ۹۸ را تشریح کرد وگفت: اقداماتی که از طریق پلیس فتای شهرستان انجام گرفته دو فقره برداشت اینترنتی از سراسر کشور بودکه مورد اول با گردش مالی بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وبا دستگیری ۳نفرمتهم ودر مورد دوم با گردش مالی بیش از ۵۰ میلیون تومان وبا دستگیری۵ نفربود.

وی درادامه افزود: ۸۵ درصد جرائم رایانه با تلاش نیروی انتظامی شهرستان خوی کشف ، دستگیروبه مراجع قضایی معرفی شده اند.
پاشایی از مردم خواست که رمز دوم کارت بانکی وشماره حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهندزیرا بیش از ۷۵ درصد جرایم فضای مجازی شهرستان خوی ،جرایم مالی فضای مجازی هستند.


سرهنگ پاشایی در باره مبارزه با قاچاق کالا توسط نیروی انتظامی گفت : در۴ ماهه اول سالجاری در خوی اقلام مختلف کالای قاچاق به ارزش۴ میلیارد تومان کشف شده که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است .
وی درادامه افزود : در این زمینه بیش از ۱۶۰ نفر دستگیر ، و عملیات هایی که در این زمینه انجام و تشکیل پرونده گردیده بیش از ۳۰۰ مورد می باشد .

فرمانده انتظامی خوی درمورد توزیع کنندگان مواد مخدر و پاکسازی مناطق شهری از معتادان به مواد مخدر گفت : در این زمینه نزیک به ۱۳۰ نفر دستگیر و تشکیل پروند شده است ودر بحث جمع آوری معتادین بیش از ۶۰۰نفر جمع آوری شده وبه مراکز ترک اعتیاد وبه مراجع قضایی معرفی شدند .


فرمانده انتظامی خوی در بحث مشارکت و ارتباطات مردمی با نیروی انتظامی نیز گفت : درسالجاری بیش از ۲۱هزار۷۰۰مورد تماس مردمی درطول ۴ ماه سالجاری بوده که نسبت به زمان مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش ، تماس مردمی با ۱۱۰و تماس های مردمی با سامانه ۱۹۷بیش از ۳۸۰ موردبوده که نسبت به ۴ماهه اول سال مشابه ۴۸ صدرافزایش تماس مردمی دراین سامانه داشتیم .


وی در ادامه سخنان خود درمورد مشاوره های انجام گرفته در کلانتری ها ی سطح شهرستان اشاره کرد،گفت: درطول ۴ماهه اول سالجاری ،حدودا ۷۴ درصد پرونده ها در کلانتری ها مشاوره و به صلح سازش ختم شدند.
سرهنگ پاشایی در پایان سخنان خود در مورد کلاسهای آموزشی همگانی نیروی انتظامی نیز گفت : ۸۱ مورد کلاس آموزشی درطول ۴ماهه اول سالجاری با موضوعات پیشگیری ازسرقت ، اعتیاد وسایر مسائل برگزار گردید که حدودا ۵ هزار و ۲۰۰ نفر دراین کلاسهای آموزش شرکت نمودند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار