فرماندار ماکو گفت: همزمان با هفته دولت امسال، ۳۱ طرح عمرانی، تولیدی، کشاورزی و آموزشی در ماکو افتتاح و ۶ طرح کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۷۷۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 11 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حسین عباسی روز یکشنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو اظهار داشت: برای اجرای طرح های افتتاحی ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه و  ۱۲۸ میلیارد ریال نیز برای طرح هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۵۱۰ نفر به‌صورت مستقیم و برای یک‌هزار نفر به‌صورت غیر مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می شود.

وی عمده طرح‌های قابل افتتاح را مربوط به اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری بازرگان، کمیته امداد، اداره گاز، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، شبکه بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، منابع طبیعی، تعاون و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، شهرک صنعتی و شهرداری ماکو عنوان کرد و افزود: ۶ طرح کلنگ زنی هم توسط اداره‌گاز، دهیاری‌ها، منابع طبیعی، شهرداری و آموزش و پرورش ماکو خواهد بود.

فرماندار ماکو همچنین از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: شهرستان ماکو در امر مبارزه با مواد و کشفیات مواد مخدر پیشتاز بوده و هزینه‌های زیادی برای این امر پرداخت می‌کند.

عباسی به مصوبه شورای ترافیک نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در مصوبه ای مقرر شده است، خودروهایی که به‌صورت نامتعارف صندوق عقب آنها بلند است، توقیف و به پارکینگ انتقال داده شود و در این امر تاکنون بیش از ۹۰ دستگاه توقیف شده است.

در این جلسه نماینده خبرنگاران از طرف صدا و سیما دفتر خبری ماکو و خبرگزاری ایرنا نکته نظرات خود را در خصوص همکاری با رسانه ها و شفاف سازی عملکردشان ارائه کردند.

ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان‌غربی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار