شهردار خوی گفت : شهربازی بزرگ پارک کوهستانی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع وبا اعتبار ۱۵ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در خوی احداث میشود .
کد خبر: ۷۷۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 13 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت : شهربازی بزرگ پارک کوهستانی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع وبا اعتبار ۱۵ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در خوی احداث میشود .

وی افزود: طبیعتا ایجاد فضاهای مفرح و امکانات تفریحی برای شهروندان، احداث شهربازی به روز با تجهیزات مدرن در تفرجگاه بزرگ فنایی مورد نیاز می باشد .

شهردار خوی اضافه کرد: احداث شهربازی پارک کوهستانی در مساحتی بیش از ۳۰ هزار مترمربع پیش بینی شده که در سه فاز احداث می شود.

اکبرزاده تاکید کرد: احداث این شهربازی طی مدت سه سال و در سه فاز صورت می گیرد که فاز اول این پروژه شامل زیرسازی و آماده سازی، کف سازی، نرده کشی، احداث تالار تولد، ساخت ابنیه ویژه شهربازی، سرویس های بهداشتی، خواهد بود.

وی گفت: اعتبار پیش بینی شده برای مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی ۱۵۰ میلیارد ریال می باشد که طی سه سال مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای هر سال جهت احداث شهربازی و بهره برداری از آن سرمایه گذاری می شود.

وی همچنین اضافه کرد: مدت زمان پیش بینی شده پس از احداث و بهره برداری برای سرمایه گذار بخش خصوصی ۲۰ سال بوده و پس از آن تمامی ابنیه و فضاهای ایجاد شده بغیر از تجهیزات بازی در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

شهردار خوی گفت: ملک شهربازی پارک کوهستانی با حفظ مالکیت برای شهرداری در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار می گیرد، تهیه و تامین تمامی تجهیزات،امکانات، تامین و اجرای انشعابات، حفظ و نگهداری تاسیسات، نورپردازی، احداث ساختمان مدیریت(نگهبانی) از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی انجام می شود.

اکبرزاده همچنین افزود: استفاده از بلیت های الکترونیکی و کاغذی برای استفاده از تجهیزات و امکانات مدرن شهربازی در نظر گرفته شده و از سوی شهرداری در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار می گیرد.

لازم ذکر است : پروژه سرمایه گذاری احداث شهربازی بزرگ تفرجگاه فنایی در مساحت 30هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی در جلسه شورای شهر خوی به تصویب رسیده و بزودی آگهی فراخوان این پروژه منتشر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار